Helghelg, mera helg!

Hallå du!

Igår hann jag aldrig skriva p.g.a att jag råkade somna vid halv 9. Men igår hade vi orintering på idrotten, haha. Jag och Elina är ju diktiga? Skulle inte tro det ;] 

Efter skolan följde jag Sigrid hem för jag hade mopeden där, så det är ju smarats att hämta den med ;) Vi spelade skip-bo, och så. Men vi 6 halv 7 vare dags att åka hem, som tur va hade de redan malt och styckat älgen k,lart när jag kom. Jippie. Annars hände det väll inte så mkt mera.

Idag har jag bara hunnit sova ungefär till  11. Jag var forfarande trött efter ca 14, 5 h sömn, hur äör det möjligt?
Men jag satt mig och läste ur deckaren så jag ´läs ut den snart, men 6 kapitel till ska man väll orka.

Men senare i kväll, vad ska man göra då? Plugga en massa no? Både till provet och nånting om 3 grundämnen, drygt. Men som måste göras..
Ikäll börjar ett nytt pogram på 5an, om det inte va  nästa lördag? 

I like you?

Men nu är köttsoppan klar, men ha det bäst alla! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0