Helg på ingång

hejsan alla söta filurer.

Igår kunde jag inte skriva, eller jag kunde mn orkade inte starta min dator och pappa spelad poker på den andra. Men igår gjorde jag ingenting annat än att se på One three hill - som är den bästaste serien!! Hur sorglig som hellst. Om de gråter är man tvunge att gråta typ, det är sorgligt värre. 'Annars spelade jag bara skip -bo (igen)

Men, jag glömde ställa väckaren så jag försovde mig i morse, inte så bra... det blev lite stressigt där ett tag. Men det är häligt att sova, de äre.
Nu iskolan har det vart riktigt drygt. Eller på engelskan var jag på kören och det var väll dagens höjdpunkt, det är värkligen kul, men inte för att jag är duktig men för att de är kul. Sen va det matte, jobbade inte värst mycket och inte Elina heller för jag störde henne hela tiden, luffarschack istället, mohahhaha. :D
Språkvalets 40 minuter gick otroligt segt. Lunchen var inte god må jag säga, kassler, brr, men har ett äpple jag kan smask på senare. Nu har vi svenska, skriva på deckaren skulle jag tro. Och sist men inte minst idrott - dagens roligaste lektion ;)

Ikväll kommer min underbara kusin Malin å övernattar. Kommer nog bli kuul <3

Gillar inte the kooks, inte bra elina inte bra!  Men jag älskar dig ändå, eller ? ;)

Mer om helgen senare! Pusshej! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0