Hallååå.

hejdu igen! 
Idag har det hänt en massa kul. Det hela började med att min väckare ringde men eftersom jag ställde den lite tidigare än vanligt, tänkte jag att jag kunde halv sova en liten stund till. Men då blev det så att jag vaknade klockan 7 istället. Och bussen går 20 över. Inte lätt det inte.. men som tur va kunde mamma köra mig till skolan sen så jag behövde inte stressa. :)

När skolan började var det mentorstid direkt på morgonen.. inte så mycket kul direkt men slappt. Men efter det va det idrott, typ hur kul som hellst! Och typ ingen tid till duschning och sånt. Så kom typ 10 min för sent till bild. haha. Men det gjorde ingenting. ;) Bilden va också kul. Vid lunchbordet snackade ja lite med sandra m.f.  De är då tokiga flickor de dära. haha

Sedan fortsatte dagen med NO. Det va också rätt okej.
Dannes och Emils Konversion om labbarna. 
D: Du får välja labb! :) 
E: Nr 12
D: Men jag vill göra nr 13! :] 
E: Men vi gör väll nr 13 då!  
D: Näääe men du får välja! :)

Problem? :) 

Karin berättar att killarna ska gå in till anders och labba. 
Daniel ställer sig ensam upp; 
D: oj, jag va ensam som ställde mig upp, då sätter jag mig igen. 
Sen ställde han sig och gick iaf. Och då gick alla och jag sa. 
- Nu går alla, haha.  
Elina: Det är för att de går efter Daniel trycket. 
V: Oooooh! :)


Man har ju sjukt kul ibland?! 

Efter No:n hade vi bara musik å sen slutade vi. Efter skolan följde jag Antonia när hon skulle klippa sig, men hon blev inte helt nöjd, hon tyckte det var för kort, men jag tycker det vart fint iaf! :) 
Vi satt på im:s men Antonia skulle vila ett tag så Sigrid kom förbi och körde 20 frågor om Harry Potter karaktärer. Hon är för duktig på det ;) 
Sen kom Antonia med i spelet igen och vi satt å prata tills vi skulle hem. Och då när de skulle släppa av mig vid korsningen svarade inte mamma i telefonen så hon kunde inte hämta mig.. så jag fick gå istället. Men jag ringde sigrid och pratade med henne. Men hon såg på outsiders, ;] 

Men nu ska jag gå i säng, men ha det bra. Pusshej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0