grillning utan korv?

Hallå alla söta. 

I går kväll vid halv 9 stack jag till Antonia och Micke i Skivsjö. Vi skulle ut å grilla, men hade ingen korv. Haha. men vi tände upp en eld och så iaf. Och Micke, jag kunde också tända den om jag hade haft papper! (a)

Och föresten den 13/9 - igår firade Antonia å Micke 1 år dag! Grattisgrattis! 

I morse vakande jag av all hetta, det va kokhett. Antonia sov, och micke vaknade visst ;D haha. Men jag gick ner och såg på TV med Antonias mamma å pappa. Dora, eller Nora va på menyn. Jag vet inte riktigt vad det heter.. haha. Sen blev det djungel george och family guy. :)

>Om 2 timmar blir det AYA med släkten. Åke ska firas (:


Hare bra, lär inte ses med i kväll, har läxor på högar (A)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0