Godmorgon och här är ekot.

Hallå där!

I fredags när skolan va slut och vi kom hem började jag se på One three hill 4, obeskrivligt hur bra det pogrammet är. Psykot är ju helt rubbat, läskig typ. Haha. Malin sov ju över å vi spelade skip-bo, någon som är förvånad? Nä inte jag heller. Kalle bjöd oss på fika och efter det såg vi på det där musik pogrammet,  med lasse. Någon som hajar? Goodie.

Klockan 8 på lödagsmorgonen ringde klockan, dags att stiga upp, skulle till umeå med rebecca. På bussen träffa vi på Sofia, Agnes och Jasse. En liten pratstund med dem. När vi va framma i umeå gick vi på affärer och handlade smått och gott. På kungspassagen hade de en orm som man fick hålla i men vi gick där i från för ormar e ju inte vårt favorit djur direkt. Men liter senare på dan skulle vi övervinna våra rädslor  för ormen, så vi ba var är den lilla ormen och när vi tittade var det en annan orm som var en aning myckeeeet större. Vi beslöt oss därför att gå där i från, fort fort.
Så vi beställde en sub, jag tog rostbiff och Rebecca Kyckling. Mums! Och såklart fikade vi:


Klockan 4 gick vi å kollade vilka bio som gick, å den vi skulle se gick nuu.  Vi fick lite brottom å beställde biljetter m.m. 
Filmen var riktigt bra, de var den. oja. klockan 6 va den slut, å vi bar va fan ska vi göra i 4 timmar? vi beslöt oss att se en film till. Mamma mia - som båda sett tidigare. Ojoj, den va lika bra som förra gången. Måste säga att jag gillar låtarna i filmen mer än jag gillar låtarna i vanliga fall.  Först en film men gustav skarskård å sen en med stellan. ett sammanträffande?

När den andra filmen var slut köpte vi varsin smultron milkshake för alla pengar vi hade kvar, lånade till och med 2 kronor av rebecca. det är illa. Men hon lånade ju 80 av mig så det jämnar ut sig ;) eller?

När vi var på väg till bussen träffade vi Fanny, riktigt kul att se henne igen, de var det. Alltsing va bra med henne. 

Jag skulle hoppa av i rödå, mamma och pappa var i rödå, alla busiga barnen va uppe, så blev väll lite bus med dem.


nu ska jag gå och gära någonting vettigt, men ha det bra filurer! :)

Kommentarer
Postat av: a

den lördagen va juh bäst <3

2008-09-28 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0