en stund efter midnatt.

Hallåj folket.

igår var det en del kuligheter på g. Mammas födelsedag, sen bar det iväg till vindeln, där jag träffade Sigrid och Antonia! :)
Och så ni vet, jag yhar hjärnceller. Faktist ;)
Sovde hos min bror inatt för han är i Stockholm och seglar. aw

Sen imorse såg jag på dc. haha. Söt man är. Sedan vare umeå med Sigrid som var på listan. Där hittade vi en massa gott å blandat. jag köpte en mössa å halsduk och en sööt julklapp till Antonia! ;) mohaha.
Varmchoklad på Meka är inte helt dumt! Nejnej..
Vi missade typ bussen vi skulle åka hem med fast vi satt där, illa. Men det gick en till rätt så snabbt. Då va vi i vännes på Ica och fördröjde tiden.

När vi va i Vindeln kokade jag lite av lars makaroner,  ooh.  haha. Och såg på Aladdin ;) haha.

Men när den va slut kom SIgrid tillbaka och vi gick och hämta Antonia på Bistro.. efetr det va vi och röjde på byn. Riktigt kul, haha.

Godmorgon Sigrid!
Om du inte är Sigrid klicka här->   ( haha ) Det va kul ;D
Sigrids pappa va hottie i 6an,  jeppjepp. elr? :D

Nu ska jag passa på att de film innan lars vill ha sitt hem tillbaks, men ha det super! 

Tjingeling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0