Dagen efter Söndag.

Hallå där!

Nu är snart denna dagen slut den med. Det har hänt en hel massa saker. Vi kan ta och börja med skoldagen. Där hade vi först mentorstid, där de inte sa någonting speciellt. Efter det blev det idrott basket stod på menyn. Hur super kul som hellst. Och jag gör INTE gulliga hopp. Haha. Men det var super kul det var det värkligen! Efter det blev det Bild. Super trisst som vanligt..  göra nån analys om en bild,  med fantasi. Våran häst sprang ut ut en tavla med mold som sprang ut i skogen med sin ryttare och blev elssprutad av en drake och förvandlades till en ko. Ryttaren och kossan gifte sig. Vi har tagit till fantasin eller vad tycker ni ? När denna lektion var slut var det dax för lunch. Inte det bästa, blodpudding. Småa torra saker det dära. Men gick väll att trycka isig antar jag. Haha. ( inte bokstavligt talat )

Super lång lunchrast, Ellen är en liten taffsare, haha. Buuuuus! Fysiken var också riktigt kul. 9:5 hade Andeers! Wiiihoe, han e kul. Små spik är inte en spik som är en dm lång har vi lärt oss, hahaha. Ojoj.  Nä som sagt.  Musiken har ändå kul, eller inte kul men inte tråkig heller. maria pratade inte så mycket, så då är det ju lungt! ;) hahah. Eller sjungt...
Vi skulle bara spela lite piano, och det är ju kul?
Wiiie, dagen är slut. Jag och Elina leker med tändstickor, busigt värre! Haha. onej.

Mamma kom och hämtade mig och när jag kom hem såg jag på One three hill- det bästa som finns!! 
Vad skulle världen göra utan ungdommarna i Three hill?

Sen blev det dax att fara ut och röja, blev bara 50 minuter i kväll. 3,5 kr till tills det blir en hundring till, tjohoooo!
Efter en barrig dusch blev det en lermask i ansiktet. Det känns så konstigt när den torkar, hahaha.
Men mjuk och fin blir man i hyn.

Annars i kväll har jag bara lyssnat på Disney låtar - dom är ju underbara? 

Nu vill mamma och pappa spela skip-bo, men det lär ju bli kul. haha. Resten av kvällen blir att läsa 10 sidor i engelska boken, som råkar va den bästa, Harry potter. Fast inte den bästa boken.  Det är den tredje, fången från Azkaban, eller hur katten det stavas? haha.
Och sedan ta ut 15 ord som ska va veckans läxa. Lär finnas många i den boken. haha. 
Och idol i kväll! Jippi.


Ha det bäst, pusshej!! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hela du är ju som en disneyfilm! Mjuk och kramgo! :)







2008-09-30 @ 14:46:35
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0