Bror på besök

Hallåj istugan. 

Ikväll kom min kära? bror hem å åt middag. Och spelade en massa hemska låtar. urkaburk ;D
One three hill där vid 4, ävem om jag sett avsnittet två gånger tidigar var det lika bra, inte det bästa, men bra! :)
Sen va de ju idol i kväll, en Vindelnbo iaf! ;) Alexandra, som gick vidare. Ett stort grattis å lycka till åt dig!   Sjukt bra.
Killen som va sist va ju sjukt bra, men å värsta söt,
"är du nästa idol?"
han svarar: Nej! 
hahah, lite nervös.. ;]  aja, nån måste ju va det med.

Just nu har jag just målat naglarna, igen. >Det kanske låtar som jag gör det ofta, men det är typ sant, Lite små besatt av att pynta dem, aw.

Men aja, nu kanske jag ska dra mig till sängen. Skola i morgon ;)

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0