Torsdag - bibblan

Hallåj alla nyfikna.. (eller inte?)

Just nu sitter jag med min vän Elina på biblioteket efter en riktigt kul promenad till kvarn och tillbaka. Jag och Ruth var... duktiga? haha  Och Elina tycker att vi dissade henne. Naaaw!
Men hon chattade med Juan istället. Och nu väntar man på bussen.. som vanligt.. 
Och vad händer i kväll? Ja det är frågan. kanska ska jag se På Satc igen, göra franska läxan ( leta på internet om nånting med OS.. inte den skojjigaste läxan vi haft. Men ändå.
Och om man har tur kanske man kan få chatta med Elina :) (Den sociala typen) <3

Men hur som hellst jag blev nästan idiot förklarad på No:n idag. haha  Och så ni vet så är det stoor skillnad på karies och rabies! :O
(förutom att båda är bakterier) men annars är de olika...  Jag är smarter!

Och vet ni vad? Elinas mobil matchar inte Kemi boken, intresseklubben antecknar ;) Men hon bjöd inte på halstablett inte. Snål på hög grad!


Men ha det gött. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0