Söndag morgon med rollerblades

Hallå alla morgon pigga människor! :)

Jag är med en underlig person vid namn Sigrid. Vi har spenderat natten hos min bror, som inte är hemma. Vi har sett på Wedding Daze som var lite speciell, och good luck chuck. Efter det Körde vi 20 frågor. Och Sigrid hälsar att jag sög. Men inte vet jag att det va Johnny Depp som va en gubbe med skägg.. eller vad tycker ni?
Och ännu en gång hälsar Sigrid att det är mitt fel att jag ställer dåliga frågor.. haha.

Vid 4.00 Tog vi på oss rollerblades och åkte iväg en stund. Riktigt duktiga må jag säga.. (eller?) Det är en kuggfråga det..
Just nu sitter Sigrid och läser ur en tidning som heter Moore. ;D

men nu ska vi hitta på något riktigt kul, så ni få ha det super bra tills nästa gång. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0