Fredags kul!

Idag var det en helt vanlig dag i skolan.. inte så mycket som händer där inte.. men vi fick  som tur va sluta där vid 13.00 och det va ju såklart hur bra som hellst.  Lånade en decka bok till svenskan; Tatuerad Torso. När vi slutade va jag med Elina, vi handlade och åkte hem till mig i lilla Kulfors. Jag läste högt för lill Elina ur boken jag nämde ovan..  + att vi såg på filmen Elina.  Den om den finska tjejen som är på en myr hela tiden. Och efter det bakade vi banankaka där jag råkade tappa ett ägg på golvet... och jag vet, klantigt! ;)
Men kakan blev iaf hur bra som hellst!

Efter det såg vi på det avsnitt 17 och 18 av sista året med vänner. Och bestämmde oss för att åka in till vindeln och hyra en film. Vi beslöt oss för att hyra filmen av boken dubbel ovan.  Men det var inte så smart nu efter,  nu vet jag vad som kommer att hända och hur det slutar., Men det kan ju va helt annars i boken så det kan ju va värt och läsa den ändå.. :)
Och efter den blev det en till film He´s the girl. Eller något liknande. Den va också helt okej.
Men nu tror jag att Elina vill sova, så jag ska nog avsluta, klockan är ju lördag iaf. 

Men ni ska ha det bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0